Rodzaje treści do utworzenia
Rodzaje treści do utworzenia
Treści SEO często odnoszą się do słowa pisanego, ale nie zawsze. Oto kilka głównych rodzajów treści pozycjonujących strony.
Udowodniono, że blogowanie zwiększa ruch na danej stronie. Jest to prosty sposób na zdobycie zaufania potencjalnych klientów, po prostu komunikując się z nimi na temat, na którym im zależy. Słowa kluczowe do treści blogu firmy prawniczej powinny być starannie dobierane i zawsze powinny wskazywać na strony najwyższego poziomu, które byłyby głównymi stronami obsługi prawnej firmy. Wpisy na blogu dają firmie szansę na rozwinięcie tych tematów prawnych poprzez dodanie szczegółów, podanie przykładów lub refleksję na temat najnowszych wydarzeń w sprawach prawnych w całym kraju.
Lokowanie produktów w różnych formach przekazu
Podcasty są stosunkowo łatwe do wyprodukowania, ponieważ nie musisz się martwić o udoskonalenie jakichkolwiek elementów wizualnych. Wystarczy, że niektórzy prawnicy z firmy wejdą na antenę i szczegółowo omówią kwestię prawną zagadnień w których się specjalizują. Ludzie zobaczą w kancelarii rzetelną firmę i profesjonalistów.
Podobnie filmy mogą obejmować te same informacje, co tekst pisany lub dźwiękowy, ale mogą zapewnić odbiorcy ciekawe wrażenia wizualne. Być może z wizualizowanie danej sprawy może pomóc w lepszym zrozumieniu wyjaśnienia problemu.
Istotne cechy treści
Kiedy piszesz treści dla kancelarii, powinieneś zdawać sobie sprawę z tego, co jest potrzebne, aby treści były najwyższej jakości. Oprócz treści SEO dotyczących specjalizacji istotne jest, aby posty na blogach oraz strony w serwisie zawierały podstawy dobrego pisania.
Ponadto pamiętaj, że chociaż firma prawnicza może mieć wiele do powiedzenia na różne tematy prawne, ich potencjalni klienci prawdopodobnie nie będą w stanie przetrawić dużej ilości informacji naraz. Kluczem do skuteczności jest upewnienie się, że treść jest czytelna dla docelowych odbiorców.
Wiem, że nie muszę mówić, że cała treść powinna kończyć się wezwaniami do działania, które mówią czytelnikom dokładnie, co dalej. Na koniec pamiętaj, że wszystkie treści prawne tworzone dla klientów kancelarii muszą bezwzględnie nie zawierać błędów. Redaktor powinien znać wszystkie dobre praktyki pisania treści, a także elementy, które sprawiają, że treść jest przyjazna dla SEO.[/vc_column_text]
Promowanie treści
Idealnie, jeśli wszystko zrobiłeś poprawnie, potencjalni klienci znajdą kancelarię, szukając informacji prawnych. Właśnie na to liczysz, publikując dowolny rodzaj treści, ale czasem nie wystarczy opublikować coś i to wszystko. Wiele razy treść wymaga odrobiny troski, aby wywrzeć zamierzony efekt.
Po utworzeniu treści następnym krokiem jest promocja. Platformy społecznościowe, takie jak LinkedIn, Facebook i Twitter są idealne do promowania treści. Udostępnianie nowych treści w kanałach mediów społecznościowych jest nie tylko łatwym sposobem na zaprezentowanie ich publiczności, ale także gwarantuje, że będziesz mieć dużo odbiorców. Ale media społecznościowe to nie jedyne miejsce, w którym chcesz mieć swoje treści.
Jednym z najbardziej odpowiednich miejsc do promowania treści jest newsletter. Jeśli firma prawnicza, która wynajęła Twoją agencję SEO, podała Ci adresy e-mail dla potencjalnych klientów, prześlij newsletter z nowymi treściami, aby przypomnieć ludziom, że ta firma jest doskonałym wyborem, jeśli potrzebują pomocy prawnej.
Mierzenie konwersji
Po zakończeniu wszystkich prac związanych z tworzeniem treści dla klienta kancelarii zechcesz wiedzieć, że to działa. Celem pisania treści jest zawsze pozyskiwanie nowych klientów.
Istnieje kilka sposobów na określenie, jak treść radzi sobie w tym obszarze. Dostępne są narzędzia takie jak Google Analytics, które pomogą ci uzyskać dokładne informacje dotyczące wpływu treści SEO na sprzedaż. Porozmawiaj z prawnikami w firmie, aby sprawdzić, czy jakość ich potencjalnych klientów zmieniła się od czasu opublikowania treści. Zachowanie cierpliwości jest ważną częścią pisania treści SEO, więc możesz od razu nie zobaczyć wyników. Sprawdzanie konwersji zapewnia kluczowe informacje, których możesz użyć w swojej przyszłej strategii dotyczącej treści. Każdy chciałby uzyskać świetny zwrot z inwestycji przy pierwszej próbie, ale może zająć trochę czas. Podjęcie kilku prób może być stresujące, ale opłaci się, jeśli zrobisz to dobrze.
Konkluzje
Zoptymalizowana treść to bardzo skuteczny sposób, w jaki strony internetowe mogą wejść na serwery Google SERP i zostać zauważonym przez wysokiej jakości potencjalnych klientów potrzebujących usług prawnych. Treść we wszystkich formach służy edukacji społeczeństwa w kwestiach prawnych i jednocześnie pokazuje, że firma prawnicza, która ją opublikowała, jest ekspertem w tej części branży. Stworzenie bogatego repozytorium treści dla firmy prawniczej zajmie trochę czasu, ale wysiłek będzie w końcu tego wart.