Facebook Ads

Leave a reply
Description
Reklama na Facebooku to obecnie jedno z najbardziej skutecznych narzędzi docierania do Klienta. Baza jego użytkowników pozwala dotrzeć z przekazem reklamowym do ponad 15 milionów polskich internautów i internautek. Dane deklaratywne (te, które podajemy podczas rejestracji czy uzupełniając profil) pozwalają na docieranie do bardzo sprecyzowanego użytkownika. Dużym plusem kampanii na Facebooku jest możliwość kierowania reklamy do osób na konkretnych stanowiskach – niezależnie od tego, czy szukasz pracownika, czy chcesz sprzedać usługę dla firm – możesz dotrzeć do samego prezesa ze spersonalizowaną reklamą. Największym jednak zasobem Facebooka są dane behawioralne użytkowników – polubienia, śledzenie profili społecznościowych, komentarze dają możliwości bardzo skutecznego profilowania kampanii reklamowych.Tasks
Określenie celu i grupy docelowej
W pierwszej kolejności musimy określić jaki cel chcemy osiągnąć za pomocą Facebook Ads i do kogo chcemy skierować reklamę.
Ustawienie i bieżąca optymalizacja kampanii na Facebooku
Dzięki możliwościom, które daje nam Facebook, ustawiamy kampanie aby osiągnąć jak największe korzyści w określonym budżecie.
Realizacja celów i raportowanie
Wszystkie działania ukierunkowujemy na realizację celów klienta. W raportach skupiamy się na czytelnym przedstawieniu co działa, a co nie. Wnioski z raportów wdrażamy w kolejnych kampaniach.
Info