Youtube Kampanie

Leave a reply
Description
Reklama na YouTube
YouTube w co raz większym stopniu zastępuje telewizję tradycyjną. Dziennie oglądanych jest tam miliard godzin materiału, a całkowita liczba osób korzystających z tego serwisu to prawie jedna trzecia Internautów. W Polsce korzysta z niego prawie 20 mln użytkowników (dane na kwiecień 2018). Ponadto YT, tuż po Google, jest drugą co do wielkości wyszukiwarką internetową na świecie. Daje to ogromne możliwości dotarcia do potencjalnych użytkowników. Jego zaletą są znacznie niższe bariery wejścia w kampanię reklamową niż w telewizji i duży wybór formatów reklamowych. Nic więc dziwnego, że duże marki inwestują w kampanie wizerunkowe na YouTube.Tasks
Dobór grupy docelowej
YouTube ma wiele możliwości kierowania. Oprócz targetowania na podstawie danych deklaratywnych lub behawioralnych, możemy również wybrać konkretne filmy i kanały, na których mają pojawić się Twoje reklamy.
Dobór formy reklamowej
Na YouTube są różne możliwości reklamowe: Bumper Ads, TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Masthead. W zależności od celu klienta dobieramy odpowiednie formaty.
Monitoring i optymalizacja kampanii
Niezależnie od wybranej formy i kanału promocji, zawsze kontrolujemy przebieg kampanii i optymalizujemy ją pod kątem realizacji celu.
Info